Известие

Collapse
No announcement yet.

Датчик в радиатора?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Датчик в радиатора?

    Колеги искам да питам какъв е този датчик на снимките защото беше монтиран на стария ми радиатор който свалих от колата, и си имаше сшециално място за него с резба и всичко останало. А сега когато купих новия радиатор който беше от 145 но 1.4 т.с. на това същото място няма никъква резба и няма дупка въобще за този датчик. И въобще не мога да си обесня работил ли е някога този датчик. На мен ми изглежда на температурен защото пише някъкви градуси на него (90/83 градуса) Някой ако знае може ли да ми обясни? благодаря предварително.
    Alfa 145 1.8 TS '97

  • #2
    Това е датчика за включване на перката. Съответно при определена температура тя да се включва.
    skype:fanfast

    Comment


    • #3
      и в такъв случай тоя радиатор който взех дали има такъв датчик и къде се намира
      Alfa 145 1.8 TS '97

      Comment


      • #4
        Би трябвало да има
        Ex ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
        FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
        sigpic

        Comment


        • #5
          Колеги ако може някой дето разбира повече да каже защото днеска трябва да взимам решение какво да го правя да го връщам ли, да го слагам ли или и аз незнам?
          Alfa 145 1.8 TS '97

          Comment


          • #6
            ---
            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 11:35.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • #7
              Значи моята е 1.8 а тази от която го взех е 1.4 пак т.с. и не е за климатик защото те са 2та заедно. та се чудя какво да правя
              Alfa 145 1.8 TS '97

              Comment


              • #8
                ---
                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 11:35.
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • #9
                  не може да нямаш място за датчика, порвери другата страна на радиатора.
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    гледах го но няма място за този датчик точно
                    Alfa 145 1.8 TS '97

                    Comment


                    • #11
                      а какво заначи "за този точно"
                      той може да е различен на външен вид но със сигурност имаш.
                      точка

                      Comment


                      • #12
                        Това да не е резистора за първа степен - на някои инсталации датчика е от страната на шофьора, а резистора от другата.
                        При мен например е с резистор и той е закрепен за радиатора.
                        След малко ще проверя и ще пиша.
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • #13
                          мястото е от страната на шофьора и има една резба и дупка за датчика от снимките. а на новия радиатор тая дупка я няма. То е ясно че трябва да има все някъде такъв датчик но дали ще стане на моята кола незнам като е предвиден за там.
                          Alfa 145 1.8 TS '97

                          Comment


                          • #14
                            виж сега, това не е термо датчик, а термо ключ. надписът 90/83 означава че се включва при 90 градуса и де изключва когато падне до 83. той беше ли вързан изобщо някъде щото гледам е доста мръсен. другото съмнително нещо е че той е с 2 пина, а би трябвало да е с 3 пина разположени под формата на триъгълник за 2-те степени на перките. ти имаш ли климатик, перките ти на две степени ли се въртят и стария ти радиатор от тази кола ли е.
                            на новия ти радиатор мястото на термо ключа трябва да е от страната на шофьора от вътрешната страна на радиатора в долната му част и трябва да е с 3 пина във формата на триъгълник . ако случайно имаш дупка на негово място да знаеш че ще ти струва 30 лева тоя с двете степени и резистора ти горе на радиатора за 1-ва степен трябва да е здрав. така че ако имаш само малък теч от стария радиатор май е по-добре да го занесеш да ти го заварят с аргон за 10-тина лева.
                            точка

                            Comment


                            • #15
                              незнам дали е бил вързан, но имам климатик, мисля че беше на 2 степени но не знам дали е бил от тази кола радиатора, а това място за което говориш беше така на стария ми радиатор, а на този който купих дупката я няма.
                              Alfa 145 1.8 TS '97

                              Comment

                              Working...
                              X